2018年2月17日土曜日

dreams (Scrap Our Stash DT Work)

 
Hi scrappy friends!! I'm back to share a layout based on the Blend-A-Sketch Challenge of Scrap Our Stash:) ! Here are the sketches plus you must add either a Heart Patterned Paper or a Heart Embellishment.
こんにちは。今日は、Scrap Our Stash のスケッチチャレンジで作ったレイアウトです。二つのスケッチを組み合わせて一つのレイアウトを作ります。これに、ハートのパターンペーパーかハートのエンベリを使うこと。
I basically used the right sketch and added the horizontal lines and elements around the photo from the left sketch. I did some mixed media on the background as usual, but with an unusual color...purple. Pureple has always been a challenge color, but I decided to use it so it will match my daughter's vest. I also used a lot of rub-ons; the vertical border, the butterflies and the xoxo text. I know that some are crooked and some are incomplete, but that's ok. I think I have been hoarding it for too long! I'm happy that at last I was able to use them. The heart embellishments are chipboard stickers. I scattered some sequins, rhinestones and dew drops and finished the layout.

右のスケッチを基本にして、横のボーダーと写真の周りの飾りを左のスケッチからとりました。いつものように着色もしましたが、今回はいつもと違って紫。紫は難しくてあまり使いませんが、写真の娘が紫のベストを着ているのでそれに合わせてみました。今回はラブオンもたくさん使いました。縦のボーダーや蝶、XOXOなど。かすれてしまったり不完全な個所もありますが、それも味で良し(笑) これは、ラブオンのせいじゃなくて私が何年も放置してしまったから!でも今回使うことが出来て良かったです♪ ハートのエンぺりにはチップボードステッカーを使いました。後は、スパンコールやラインストーン、デュードロップなどを散りばめて完成!









It felt good to use up some of the stash I was hoarding. I think I will try to use a lot of them more often! Thank you for stopping by, and have a nice weekend!


ずっと持っていたものを消費できると気持ちいい!材料をため込まないで、どんどん使っていこうと思います♪ 訪問して下さり、ありがとうございました♡ 

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx



2 件のコメント:

  1. わおー(@_@;)目を開けて~ こわい(笑)

    返信削除
    返信
    1. こわい?夢見てる設定なんだけどー笑笑

      削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。