2017年9月17日日曜日

LIVE & CAPTURE (Scrap Our Stash DT Work)

 
Hi!! I think you all have been waiting for this new Challenge from Scrap Our Stash:)
This month's word is LEARN. I chose

お待たせしました!Scrap Our Stash から新しいチャレンジが出ましたよ!
今月の言葉はLEARN。私が選んだのはこちらです!
 
L- LIQUID PEARLS  リキッドパール
E- ENAMEL DOTS   エナメルドッツ
A- ACETATE      アセテート
R- RIBBON        リボン
N- NEON COLORS   ネオン・カラー

and this is the sketch!
そしてこちらがスケッチ♪


First of all, I drew a loop on cardboard, cut it out and wrapped it with a yellow ribbon. I cut another strip, tied a ribbon and stuck it to the loop. This uses up a lot of ribbon, so if you have some that are left untouched, or abandoned?? this might be a good idea to use it. Plus, it's really eye-catching! Next, I layered some cards and acetate tags under and around the loop. I put foam under the photos as a mat and drew dots around the pictures with liquid pearls. For the title, I cut out words from patterned paper. I finished the layout with stickers and enamel dots. Here are some close-ups;

まず、厚紙に輪を描いてカットし、黄色いリボンを巻きました。さらにもう一本カットし、リボン結びにして輪にくっつけました。これは、かなりリボンを使うので、たくさん余っていて使い道のないリボンなどがあればいいかも♪ 何より、インパクトのあるレイアウトに仕上がります(笑) 次に、輪の下や周りにカードやアセテートのタグを重ねました。写真の下にはフォームを重ね、周りをリキッドパールでドットをつけました。パターンペーパーから言葉を切り出してタイトルにして、ステッカーやエナメルドッツで飾ったら出来上がり!


 








I love using bright colors! It's very theraputic and makes me feel happy:) Hope it make you happy too♡ Thank you so much for visiting、and enjoy scrapping!

明るい色は、気持ちがハッピーになるので大好き!皆さんにもハッピーな気持ちになってもらえたらいいな♪ 訪問して下さり、ありがとうございました。楽しんでくださいね~
 

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。