2017年5月3日水曜日

Hello! (Scrap Our Stash DT Work)

 
The May 1st Tic Tac Toe Stash Challenge has been revealed from Scrap Our Stash!
Rule : You must use all three items from any horizontal, vertical or diagonal row. I chose the bottom row. 4+PATTERN PAPER, TICKET, FEATHER.

Scrap Our Stash から今月の新しいチャレンジが発表されました!
ルールは、縦、横、斜めいずれかの列にある3つのアイテムを使ってレイアウトを作ること。今回は一番下の、パターンペーパー4枚以上、チケット、羽を選びました。


 
I used this picture of my daughter with the Olive mascot in Shodo Island. As you can guess, Shodo Island is famous for olives. When we checked out the hotel on the last day of our stay, my daughter found him sitting on the sofa, ran to him and asked if he would take a picture with her. Cute♡

I cut out the middle of this flowery paper and attached it on a white cardstock. I then cut out several squares from several patterned papers, and placed them on the cardstock. After applying a light coat of gesso, I smudged and sprayed several colors of ink over the squares. I must say I have covered up most of the squares, but you can still see some of them. I decorated around with flowers (lots of them!!) and put a big title on the other side. To lift up the picture a bit, I put foam underneath and placed a border, feathers and tickets around it. It is kind of busy, but I think the black title has spiced it up a bit. Here are some details;

小豆島に行った時の写真を使いました。最終日、ホテルでチェックアウトを済ませると、娘がこのオリーブのマスコットがソファでくつろいでいるのを見つけ、走っていくと写真撮っていいですか??と声をかけました。しっかりポーズも取ってくれて、可愛い♡

花柄ペーパーの真ん中をくり抜き、白バジルに貼りました。次に、色んなペーパーを四角にカットし、これもバジルに貼りました。四角の上にジェッソをうすく塗ってから、色んなインクで着色したり、スプレーしました。ほとんどの四角は見えなくなってしまいましたが…。くり抜いたところにお花をたくさん飾り、対面に大きなタイトルをのせました。写真の下にフォームを貼って少しポップアップし、ボーダー、羽、チケットなどで周りを飾っています。盛り盛りになってしまいましたが、黒のタイトルが、全体を引き締めてくれていると思います。






 
This Challenge closes at May 29th, so don't forget to link up by then!
Thank you for visiting:)
 

このチャレンジは、29日が締め切りなので、それまでに応募してくださいね!
訪問して下さり、ありがとうございます。
 
Natsuko xxx



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。